Livrare, retur si reclamații
Livrarea produselor de la ioooi.ro
Cumpărăturile online sunt simple și confortabile, deoarece ai toată susținerea echipei ioooi.ro din momentul în care vă alegeți produsul dorit, și până după momentul livrării acestuia la tine acasă.Livrare gratuită pentru comenzi peste 390 lei in limita a 3kg. Cumpărați peste 390 lei, in limita a 3kg iar costul livrării îl acoperim noi. Pentru comenzile sub 390 lei. Costul perceput pentru livrarea comenzilor sub 390 lei este de 29 lei, această sumă fiind percepută pentru a vă asigura atât transportul produselor comandate.
Modalități de livrare
-
Livrarea la domiciliu la adresa specificată de tine.
-
Livrarea comenzii la adresa dvs. este asigurată de diverse companii de curierat rapid.
-
Cu o zi înainte trimiterii comenzii vei fi sunat de către un membru al echipei ioooi.ro pentru a ne asigura și pentru a ne confirma că ești disponibil pentru primirea comenzii în ziua când aceasta va ajunge la tine.
-
În ziua livrării veți primi un sms cu detaliile agentului de curierat, cât și a intervalului orar în care acesta va sosi la adresa dvs. În cazul în care nu sunteți disponibil, vă rugăm să luați legătura telefonică cu curierul pentru a stabili un interval de timp convenabil de ambele părți.
Livrarea produselor voluminoase
Deoarece companiile de transport folosesc un singur agent de curierat pe fiecare mașină de livrare, există posibilitatea să fie nevoie de ajutor din partea dvs. pentru descarcare în cazul comenzilor voluminoase sau grele. Livrarea se face pana in fata imobilului, transportul produselor voluminoase la nivele superioare trebuie asigurat de catre client.
Procedura de primire a comenzii
Pentru a putea intra în posesia comenzii, vei fi rugat să prezinți un act de identitate agentului de curierat.
Termen de livrare
-
Termenul de livrare este menționat pe pagina fiecărui produs. În cazul în care ai în comandă mai multe produse cu termeni diferiți de livrare, puteți lua în calcul ca termen, ultima zi menționată.
-
În ziua livrării vei primi sms cu detaliile agentului sau vei fi sunat de către acesta.
Reclamații și returnarea bunurilor
Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția ta.
Important! Dacă suspectezi că Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ne contactezi în termen de maxim 48 ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: sales@ioooi.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
Orice semnalare a unor defecte de fabricatie trebuie facuta in termen de maxim 14 zile de la primirea coletelor. Defectele survenite in urma utilizarii: lovituri, zgarieturi, probleme aparute din cauza umiditatii sau caldurii excesive, etc... nu pot face obiectul unei reclamatii sau a dreptului de reparare in garantie. Aceste probleme pot fi solutionate dupa caz contra cost.
Procedura în cazul returnării bunurilor
Pentru comenzile efectuate on line, ste suficient să trimiți produsele înapoi in maxim 14 zile de la primire, în ambalajul original intact și nedeteriorat, asa cum a fost primit, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii. Poți descărca formularul de retur pentru returnarea bunurilor, să îl completezi și îl expediezi împreuna cu Bunurile. Costul transportului retur va fi suportat de catre client. Produsele pot fi expediate cu orice firma de curierat. Suma plătită ți-o transferăm înapoi în contul, iar pentru aceasta este de ajuns doar să ne comunici numărul de cont bancar, la care sa îți returnăm suma plătită. Suma echivalentă plății produselor reclamate/returnate, ți-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur.Te rugăm să trimiți produsele complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:
S.C ESKO IMAGE SRL - Depozit - Str. Ecologistilor, Nr 14, Hala 3, Sacele 505600, jud. Brașov. Tel. 0745 080 612 De îndată ce acestea ajung înapoi la noi, îți vom restitui suma plătită în cont.
Bunuri pentru care nu se asigură dreptul de returnare
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
-
furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar, culoare, dimensiune, etc...
-
furnizarea de Bunuri care sunt comandate special după specificațiile prezentate de Cumpărător si care nu fac obiectul stocului permanent;
- produsele achizitionate direct din magazinul fizic;
-
furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;
-
contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
Reclamații
Procedura de depunere a reclamației.
Există o problemă cu comanda? Este suficient să ne trimiți imediat un e-mail la sales@ioooi.ro cu datele menționate mai jos.
Bunuri deteriorate:
-
Numărul comenzii care conține mărfurile reclamate.
-
Motivul reclamației (descrierea bunurilor deteriorate etc.).
-
Fotografii ale bunurilor deteriorate în ambalajul în care au sosit.
Bunurile care se returneaza în totalitate (nu doar partea deteriorată) trebuie să fie trimise împachetate într-un ambalaj solid (folie + carton) pentru a preveni deteriorarea pe transport, la următoarea adresă:
S.C ESKO IMAGE SRL- Depozit - Str. Ecologistilor, Nr 14, Hala 3, Sacele 505600, jud. Brașov. Tel. 0745 080 612
Pentru rodusele care vor fi expediate fara ambalaj corespunzator, conform descrierilor de mai sus, se va percepe o penalizare de 30-50% din valoarea produsului returnat.
Cu privire la reclamație, te rugăm, să ne anunți ce soluție este cea mai bună pentru tine. Ai posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:
-
Rambursarea (în acest caz te rugăm să ne furnizezi numărul tău de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vom trimite suma plătită)
-
Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună furnizorii, ne vom strădui să obținem exact produsul tău)
În legătură cu reclamația ta te vom contacta cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor fizice revendicate. Rezultatul plângerii îți va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon!Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.
Bunuri reclamate
Reclamarea Bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor care sunt defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întrega sumă a Bunurilor.